Jakie imię Smoka powinno się znaleść na moim blogu ?

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Na początku coś o mnie: Nazywam się Paweł, mieszkam w Berlinie oraz mam 12 lat.
Niektórzy mogą twierdzić że jestem dzieckiem, nie mam z tym problemów.
Moje hobby to: Sport (Piłka ręczna/nożna)  Książki (Głównie Fantasy) i gry wideo.
Czytałem parę blogów na temat kontynuacji "Dziedzictwa" podam wam linka ale uprzedzam, wszystkie są nieaktywne :(
Linki:
eragon-moja-opowiesc.blogspot.com
dalszy-ciag-eragona.blogspot.com
arya-and-eragons-love.blogspot.com 

Wszystkie 3 przeczytałem do końca.
Natchniony tymi osobami, postanowiłem założyć swój własny blog :)
Zgapię 1 rzecz z innego bloga, będę pisał teksty kolorami pasującymi do smoka np:
Niech ci będzie - powiedziała Saphira - pójdę z tobą.
A teksty ludzi, elfów, lub innych "ludziopodobnych" stworzeń, będę pisał na Szaro:
Nie denerwuj się - odrzekł Eragon  - wszystko będzie dobrze.
Zaczynam od momentu kiedy Eragon wraz z Saphirą oraz elfami opuszcza Alagaesię.
Nowy post już za chwilkę ! Enjoy. 


PS. Uprzedzam nie jestem dobry w pisaniu historii itp.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz